.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون ارشاد استان خبر داد : از امروز....
برگزاری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب در مازندران
شمال نیوز : زارع در خصوص زمان برگزاری این ویژه برنامه ها تصریح کرد: این ویژه برنامه ها از (٢٣آبان) با همکاری اعضاء ستاد و ادارات تابعه به مدت یک هفته در ١٠٠ نقطه از سراسر استان برگزار می شود.....

شمال نیوز : بیست و چهارمین دوره هفته کتاب با شعار «ایران میخواند»از امروز شنبه (٢٣ آبان) با تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) در مازندران آغاز خواهد شد .

به گزارش شمال نیوز ، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب خبر داد.

عباس زارع گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیش از ٢٠ ویژه برنامه به مناسبت بیست و چهارمین دوره هفته کتاب در سراسر استان برگزار می کند.

زارع در خصوص زمان برگزاری این ویژه برنامه ها تصریح کرد:  این ویژه برنامه ها از (٢٣آبان)  با همکاری اعضاء ستاد و ادارات تابعه به مدت یک هفته در ١٠٠  نقطه از سراسر استان برگزار می شود.

این مسئول فرهنگی افزود : ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی موجب پویایی فرهنگ در جامعه می شود.

وی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با همکاری ناشران و کتابفروشان ، برپایی همایش تجلیل از خادمان و فعالان نشر ، برگزاری مسابقه کتاب خوانی از کتاب آفتاب در مصاف درسهای عاشورا  گزیده بیانات آیت الله العظمی سید علی خامنه ای(مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمایشگاه های  سراسر استان ،  برپایی کارگاه های آموزشی آماده سازی کتاب (صفحه آرایی ،ویراستاری و.. )  گارگاه واسپاری کتاب با همکاری سازمان مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان ، اقدام جهت تهیه و تدوین کتابچه سبک زندگی حسینی با فرهنگ مطالعه جهت توزیع در نمایشگاه سراسر استان ، برنامه ریزی در خصوص برپایی مراسم رونمایی از تازه های نشر و کتب فرهنگ بومی در نمایشگاه های سراسر استان  را از جمله ویژه برنامه های بیست و چهارمین دوره هفته کتاب در استان مازندران عنوان کرد.

معاون فرهنگی و هنری ارشاد مازندران اضافه کرد: اجرای طرح ارمغان دانایی در استان (اهداء کتاب به مسئولین استانی ) ، اهداء کتاب به مدارس ، دانشگاهها – حوزه های علمیه ،، برگزاری جلسات نقد وبررسی کتاب با همکاری حوزه هنری استان و انجمن اهل قلم استان در ایام نمایشگاه ، برپایی غرفه نقاشی و مسابقه نقاشی با موضوع عاشورا در فضای نمایشگاههای در سراسر استان ، هماهنگی با واحد سینمایی در خصوص اجرای نمایشنامه یا فیلم کوتاه با موضوع محرم در ایام برپایی نمایشگاه سراسر استان و  ..از دیگر ویژه برنامه های بیست و چهارمین دوره هفته کتاب است .

زارع خاطر نشان کرد: مقرر شد کتابخانه عمومی نیز  نسبت به پذیرش عضویت رایگان متقاضیان در هفته کتاب، انتخاب بهترین کتابدار و کتابخوان، اقدام نماید .

وی در پایان ضمن اشاره به اهمیت هفته کتاب ، آن را فرصتی  بسیار مناسب برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برشمرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.